سوالات متداول گیفتیگو
روش خرید از گیفتیگو چگونه است؟

برای ثبت سفارش، ابتدا محصول دلخواه خود را به سبد خرید اضافه کنید. سپس به سبد خرید مراجعه کنید. در این مرحله، اطلاعات خواسته شده را با دقت تکمیل کرده و گزینه پرداخت را انتخاب کنید. پس از پرداخت موفق، سفارش شما ثبت شده و در سیستم پردازش خواهد شد.

 

در فروشگاه گیفتیگو، ما به عنوان یک کسب‌وکار معتبر، نماد اعتماد الکترونیک را دریافت کرده‌ایم و همچنین اطلاعات ما در سامانه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است. علاوه بر این، با داشتن درگاه بانک سامان، خریدی امن و مطمئن را برای شما فراهم می‌آوریم. شما می‌توانید نظرات کاربران عزیزمان را که در بخش نظرات هر محصول درج شده است، مطالعه کرده و از تجربیات آن‌ها بهره‌مند شوید.

لطفاً هنگام ثبت سفارش، دقت کافی در وارد کردن اطلاعات خود داشته باشید. همچنین توصیه می‌شود برای خریدهای با مبلغ بالا از شماره همراه و کارت بانکی به نام خودتان استفاده کنید. پس از ثبت سفارش، مشخصات شما به صورت خودکار از سازمان ثبت احوال دریافت می‌شود. سفارش شما پس از بررسی و اطمینان از صحت اطلاعات، انجام خواهد شد. در صورتی که مشخص شود اطلاعات شما نادرست یا غیرواقعی است، بر اساس دستور پلیس فتا، گیفتیگو مجاز است که از انجام سفارش شما خودداری کند.

خیر، هنوز سقفی تعیین نشده است و شما می توانید ثبت سفارش انجام دهید.

طبق دستورالعمل‌های پلیس فتا، تمامی وبسایت‌ها موظف به احراز هویت کاربران خود هستند تا از بروز هرگونه مشکل امنیتی جلوگیری شود. گیفتیگو به کاربران خود اطمینان می‌دهد که اطلاعات شخصی‌شان به صورت کاملاً محرمانه و با رعایت استانداردهای امنیتی حفظ خواهد شد

زمان تکمیل سفارشات در گیفتیگو بسته به نوع محصول خریداری شده متفاوت است. بیشتر سفارشات طی مدت زمان 5 تا 30 دقیقه پردازش و تکمیل می‌شوند، اما برخی سفارش‌ها که به جزئیات بیشتری نیاز دارند یا ممکن است با اختلالاتی روبه‌رو شوند، ممکن است مدت زمان بیشتری برای تکمیل نیاز داشته باشند که حداکثر 8 تا 24 ساعت به طول می‌انجامد.

تیم پشتیبانی گیفتیگو از ساعت 9 صبح تا 11 شب به صورت آنلاین از طریق چت برای پاسخگویی به سوالات و درخواست‌های کاربران محترم در دسترس است. همچنین، برای تماس‌های تلفنی، تیم پشتیبانی از ساعت 9 صبح تا 8 شب آماده خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز می‌باشد.

این موضوع ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد، مانند وارد کردن اطلاعات نادرست در فرم سفارش یا ممکن است حتی سفارش شما انجام شده باشد، اما پیامک حاوی کد به تلفن همراه شما نرسیده باشد. در چنین مواقعی، بهتر است با تیم پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا مشکل شما بررسی و رفع شود.

اگر در هنگام خرید، صفحه درگاه بانکی را رفرش کنید یا پس از وارد کردن اطلاعات کارت، دکمه تایید خرید را نزنید، ممکن است پول از حساب شما کسر شود، اما سفارشی ثبت نخواهد شد. مبلغ کسر شده به صورت خودکار طی 72 ساعت به حساب شما برگشت داده می‌شود. در صورتی که پس از این مدت مبلغ به حساب شما واریز نشد، می‌توانید با تیم پشتیبانی گیفتیگو تماس بگیرید تا مشکل شما بررسی و پیگیری شود.

کدها در گیفتیگو از سه طریق ارسال می‌شوند:

1- پیامک
2- ایمیل
3- درج در پنل کاربری

اگر پس از بررسی این سه روش هنوز کد را دریافت نکردید، لطفاً با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا مشکل شما بررسی و حل شود.